lunes, 21 de diciembre de 2009


Vivian en una calle sin semáforos. Un hombre, una mujer y algún que otro de sus hijos.

Un “padre” hombre de bares, con una inmensa vida social más que cultivada y que cuidaba entre quintos y tubos de la cerveza más tirada que le pudieran dar. Pues para qué gastarse más dinero en malgastar el tiempo sin estar cuerdo.
Un niño que se masturba a escondidas y otro que jugaba a divagar debatiendo temas en una relación de interacción en la que emisor y receptor son la misma persona, y en esa habitación una única a la vista.
Una “S”eñora que cuidaba de sus hijos, a los que no ha tenido tiempo de olvidar y una madre que se entera de que hace tiempo su hijo, empezó a fumar.

Y todos, metidos en un piso.

No hay forma más clara de creer algo que se vive que exagerar lo que ocurre.

4 comentarios:

Víctor dijo...

si es la biblia de una peli, quiero verla cuanto antes! :)

Jordi Cirach dijo...

Encara deus recordar aquell escrit que et vaig fer, justament en aquest blog... quan ho vaig escriure em va sortir de l"Ànima" i sé del que parlo ja que son molt poques vegades em passa i molt menys quan em llevo que encara he de fer engegar les neurones...

Quina història més estranya la nostra oi? Tot va passar d'un dia per l'altre, encara no sé ni com ven bé perquè... Quantes històries com la meva hauràs tingut? Tu a mi ara em vens a la memòria de vegades encara, com flaixos... Ara que he tallat qualsevol tipus de comunicació amb tu, i sí... perquè jo he volgut, no sé ni com estàs, ni si tot et va bé, però presento que estas bé i que d'alguna manera o una altra ets feliç a la teva manera.

Només desitjar-te el millor, no et guardo cap rencor, ni molt menys; sinó que siguis el més feliç possible i que la vida et premi trobant algú amb qui compartir les teves mirades.

L'escrit aquell acabava amb ... “i com si res no hagués passat, aquesa nit et diré...: Hola Xavi, com estàs?”

Ara et dic...

I com si res, no hagués passat... amb una altra persona, i per sempre feliç seràs.

jordicirach

Asturiela dijo...

daleee que es verdad majo. "exagerar lo que se vive" en esto que nos pasa estando vivos y ser necios al queres respirar. el mejor de los saludos.
te sigo y lindos hoyelos jaja.

Ullets dijo...

A vivir felices!